Logo regionálního portálu regionkyjovsko.cz

Nabídka práce – Vracov

Asistent/ka projektových manažerů



Povolání: Odborní administrativní pracovníci a asistenti
Práci nabízí: Moravia Systems a.s.
Pracoviště: Moravia Systems a.s. - Vracov, Průmyslová 1760, Vracov, 69642
Region: Kyjovsko
Pracovní poměr: plný úvazek
Smluvní vztah: pracovní smlouva
Směnnost: Jednosměnný provoz
Vzdělání: Středoškolské s maturitou
Požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Dovednosti:
  • Práce s PC
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Vhodné pro: Zdravé osoby
    Absolventy
    Poslední změna: před více jak měsícem
    Platnost místa: do 30.9.2025
    Odpovědět na nabídku

    Asistent/ka projektových manažerů
    Baví Vás administrativa, máte smysl pro detail a hledáte různorodou práci v projektovém prostředí? Chcete být klíčovou oporou projektových manažerů a mít přehled o tom, co se v projektech děje od začátku až do konce? Pak hledáme právě Vás!
    Co Vás u nás čeká:
    • Zajišťování administrativní a organizační podpory projektovým manažerům ve všech fázích projektu
    • Zpracování, správa a archivace atestové a projektové dokumentace (dodací listy, atesty, kontrolní a předávací protokoly, zápisy z porad, smlouvy apod.)
    • Práce v informačním systému – zakládání a správa projektových zakázek, objednávek, výrobních karet, sledování pohybů materiálu, zpracování podkladů k fakturaci a správa technické dokumentace v návaznosti na průběh zakázek
    • Příprava a kompletace podkladů pro fakturaci, objednávky a nákupy
    • Podílení se na přípravě dokumentace pro výběrová řízení a smlouvy s dodavateli
    • Spolupráce na tvorbě přehledů, výkazů a kontrolních reportů
    • Komunikace s kolegy z výroby, skladu i externími dodavateli
    • Aktivní účast na zefektivňování administrativních procesů v projektovém řízení
    Co byste měl/a mít:
    • SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
    • Zkušenosti s administrativní činností nebo projektovou podporou
    • Výbornou znalost práce na PC a MS Office (zejména Excel a Word)
    • Zkušenosti s interními informačními systémy společnosti (např. Navision, Helios, Pohoda)
    • Schopnost práce s technickou a projektovou dokumentací (výkresy, kusovníky, atesty, harmonogramy apod.)
    • Pečlivost, samostatnost a zároveň schopnost týmové spolupráce
    • Základní znalost anglického jazyka (pro čtení a psaní e-mailové komunikace)
    Co nabízíme:
    • Zázemí stabilní společnosti s přátelským kolektivem
    • Možnost být součástí zajímavých projektů a vidět jejich realizaci v praxi
    • Pestrou administrativní práci s přesahem do různých oblastí – od dokumentace po logistiku
    • Příležitost k profesnímu růstu v oblasti projektového řízení
    • Férové mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem
    • 25 dní dovolené, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova, příspěvek na stravování a další benefity
    Chcete být součástí projektového týmu a mít zodpovědnost za klíčové administrativní činnosti a dokumentaci? Ozvěte se nám :-)

    Reklama

    Odpovědět na nabídku práce

    Pomocí tohoto formuláře odešlete zprávu společnosti Moravia Systems a.s.

    Nechcete zde zobrazovat tuto kontrolu proti robotům? Zaregistrujte se!
    Jako přihlášený uživatel nemusíte potvrzovat, že nejste robot.
    Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami užití a se zpracováním osobních údajů.
    Potřebujete pomoct? Napište nám.
    >Skrýt formulář+
    Telefon: +420 775876389
    Poznámka: Bc. Nikola Raiskupová DiS. - HR manager
    E-mail: personalni@moraviasystems.cz
    Web: www.moraviasystems.cz